Kutsu alumniksi.

Onnittelut vastavalmistuneelle tamkilaiselle!

Lämpimät onnittelut sinulle, vastavalmistunut tamkilainen! Meillä on ilo kutsua sinua nyt alumniksi ja toivottaa sinut tervetulleeksi mukaan TAMKin alumnitoimintaan. Olet tärkeä osa yhteisöämme nyt ja tulevaisuudessa.

TAMKin alumnina saat meiltä valmistujaislahjan, jolla:

• Voit opiskella veloituksetta yhden vuoden tai kahden seuraavan lukukauden ajan valmistumisestasi lähtien TAMKin avoimen AMKin opintoja
  • Saat alennusta TAMKin tarjoamista erikoistumiskoulutuksista
  • Voit räätälöidä yhteistyössä TAMKin kanssa koulutuksia omalle yrityksellesi tai työyhteisöllesi

Liity alumniksi tästä ja saat edut käyttöösi!

Mitä alumnius tarkoittaa?

Alumnina sinulla on mahdollisuus osallistua erilaisiin tapahtumiin, toimia mentorina opiskelijoille tai vierailla entisessä opinahjossasi kertomassa kokemuksistasi. Voit myös jakaa opiskelu- ja uratarinasi muille alumnitarinan muodossa. Alumnit ovat arvokas linkki työelämään ja siksi tiiviisti mukana kehittämässä TAMKin TKI-toimintaa ja opetusta.

Alumnina sinulla on käytössäsi laajat verkostot, joita voit hyödyntää etsiessäsi itsellesi työpaikkaa tai hakiessasi edustamaasi yritykseen opinnäytteentekijää tai harjoittelijaa.

Liittymällä alumnirekisteriin saat meiltä alumniuteen liittyvää postia, kuten uutiskirjeen, kyselyjä ja kutsuja alumneille räätälöityihin tilaisuuksiin. Lisäksi välitämme sinulle tietoa jatkuvan oppimisen palveluista, kursseista ja seminaareista. Näin pysyt kartalla TAMKin ajankohtaisista asioista.

Olet myös tervetullut liittymään TAMK Alumni LinkedIn-ryhmään.  Ryhmässä voit esimerkiksi jakaa omia kokemuksiasi TAMKista, postata työpaikkailmoituksia tai verkostoitua muiden alumnien kanssa.

On monta tapaa olla alumni - valitse omasi!

Alumniasioissa voit ottaa yhteyttä: alumni.tamk [at] tuni.fi