Daniel Fernandez Galeote
Oma esittely
Tutkimukseni keskittyy peleihin, pelillistämiseen ja sitoutumiseen kestävyyskysymyksiin, kuten ilmastonmuutokseen ja kestävään kehitykseen siirtymiseen.
Tietoni yliopiston tutkimustietoportaalissa: https://researchportal.tuni.fi/en/persons/daniel-fernandez-galeote
Tutkimusryhmämme verkkosivut: https://webpages.tuni.fi/gamification/
Uusimmat julkaisut
Gamification and Climate Change Engagement: Building knowledge, developing practice, and studying experiences and effects
Fernandez Galeote, D., 2024, Tampere. (Tampere University Dissertations - Tampereen yliopiston väitöskirjat; Vuosikerta 942)Tutkimustuotos: Väitöskirja › Collection of Articles
Climate Connected: An Immersive VR and PC Game for Climate Change Engagement
Fernández Galeote, D., Legaki, N. Z. & Hamari, J., 6 lokak. 2023, CHI PLAY 2023 - Companion Proceedings of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play. Wallace, J., Whitson, J. R., Bonsignore, B., Frommel, J. & Harpstead, E. (toim.). ACM, s. 266-273 8 Sivumäärä (CHI PLAY 2023 - Companion Proceedings of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play).Tutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Scientific › vertaisarvioitu
Feeling Small or Standing Tall? Height Manipulation Affects Speech Anxiety and Arousal in Virtual Reality
Macey, A-L., Järvelä, S., Fernandez Galeote, D. & Hamari, J., 14 huhtik. 2023, julkaisussa: CYBERPSYCHOLOGY BEHAVIOR AND SOCIAL NETWORKING. 26, 4, s. 246–254Tutkimustuotos: Artikkeli › Scientific › vertaisarvioitu
From Traditional to Game-Based Learning of Climate Change: A Media Comparison Experiment
Fernández Galeote, D., Legaki, N. Z. & Hamari, J., 29 syysk. 2023, julkaisussa: Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction. 7, s. 503-525 23 Sivumäärä, 393.Tutkimustuotos: Artikkeli › Scientific › vertaisarvioitu
Gamification for Climate Change Engagement: A User-Centered Design Agenda
Fernández Galeote, D., Rajanen, M., Rajanen, D., Legaki, N-Z., Langley, D. J. & Hamari, J., 2023, Proceedings of the 26th International Academic Mindtrek Conference. New York, NY, USA, s. 45–56Tutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Scientific › vertaisarvioitu
Gamified Metacognitive Prompts in a Higher Education Flipped Classroom
Smith, A., Fernández Galeote, D., Legaki, N-Z. & Hamari, J., 2023, Proceedings of the 26th International Academic Mindtrek Conference. New York, NY, USA, s. 95–107Tutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Scientific › vertaisarvioitu
How Location-Based Games Incentivize Moving About: A Study in the Context of Nature-Going
Laato, S., Fernández Galeote, D., Altarriba Bertran, F., Papangelis, K. & Hamari, J., 29 syysk. 2023, julkaisussa: Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction. 7, CHI PLAY, s. 642–664 398.Tutkimustuotos: Artikkeli › Scientific › vertaisarvioitu
How location-based gaming affects players' nature and forest experiences
Laato, S., Fernández Galeote, D., Altarriba Bertran, F., Papangelis, K. & Hamari, J., 2023, Proceedings of the 56th Annual Hawaii International Conference on System Sciences, HICSS 2023. Bui, T. X. (toim.). s. 3224-3233 10 Sivumäärä (Proceedings of the Annual Hawaii International Conference on System Sciences).Tutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Scientific › vertaisarvioitu
Text- and game-based communication for climate change attitude, self-efficacy, and behavior: A controlled experiment
Fernández Galeote, D., Legaki, N-Z. & Hamari, J., jouluk. 2023, julkaisussa: Computers in Human Behavior. 149, 107930.Tutkimustuotos: Artikkeli › Scientific › vertaisarvioitu
Virtual and Augmented Reality for Environmental Sustainability: A Systematic Review
Cosio, L. D., Buruk, O. O., Galeote, D. F., Bosman, I. D. V. & Hamari, J., 19 huhtik. 2023, CHI '23: Proceedings of the 2023 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems. ACM, 23 Sivumäärä 6Tutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Scientific › vertaisarvioitu