Varaudumme ennalta ilmoitettuihin sähkökatkoihin

Julkaistu 20.12.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kuva: Mladen Borisov, Unsplash. Kuvankäsittely: Jonne Renvall, Tampereen yliopisto.
Suomessa saattaa tänä talvena tulla sähköpula, jolloin alueelliset ennalta ilmoitetut sähkökatkot ovat mahdollisia. Sähkökatkon vaikutus kampustemme käytettävyyteen on merkittävä. Jos sähkökatko kohdentuu Tampereen yliopiston tai Tampereen ammattikorkeakoulun kampukseen, silloin tutkimus- ja koulutustoiminta keskeytetään väliaikaisesti sähkökatkon ajaksi tällä kampuksella.

Suosittelemme turvallisuussyistä välttämään liikkumista kampuksella sähkökatkon aikana, koska hämärässä tai pimeässä liikkumiseen liittyy tapaturmariski.

Riippuen Tampereen sähkölaitoksen tiedotuksesta tiedotamme mahdollisuuksien mukaan kampusta koskevasta sähkökatkosta opiskelijoita ja henkilöstöä intran uutisella sekä sähköpostiviestillä.

Toimintaohjeet opiskelijoille ja henkilöstölle on koottu korkeakouluyhteisön intranetiin.

Lisätiedot:

turvallisuus [at] tuni.fi (turvallisuus[at]tuni[dot]fi)

johtava asiantuntija Kirsi Reiman, Tampereen yliopiston valmiustoiminta, kirsi.reiman [at] tuni.fi (kirsi[dot]reiman[at]tuni[dot]fi), p. 040 849 0461

erikoissuunnittelija Matti Pietilä, TAMKin valmiustoiminta, matti.pietila [at] tuni.fi (matti[dot]pietila[at]tuni[dot]fi), p. 040 557 6440

johtaja Pertti Iso-Mustajärvi, tila- ja kiinteistöpalvelut, pertti.iso-mustajarvi [at] tuni.fi (pertti[dot]iso-mustajarvi[at]tuni[dot]fi), p. 040 542 2865