Tytti Suojanen -palkinto Iiris Liljalle ja Anita Nuopposelle

Julkaistu 16.5.2023
STVY:n puheenjohtaja Tiia Suomivuori ojensi Tytti Suojanen -palkinnon Iiris Liljalle yhdistyksen kevätseminaarissa Tampereella.
Yliopistossa laadittu tutkielma voi olla tekijälleen keino osallistua oman alansa kehittämiseen. Iiris Liljan pro gradu -tutkielma on tästä yksi osoitus.

Suomen teknisen viestinnän yhdistys (STVY) myönsi Tytti Suojanen -tunnustuspalkinnon Tampereen yliopiston alumni Iiris Liljalle yhdistyksen kevätseminaarissa Tampereella. Lilja sai palkinnon pro gradu -tutkielmansa Using and advancing DITA XML. A case study of evaluating DITA-authored customer documentation johdosta. Palkinto jaettiin tänä vuonna Liljan ja Anita Nuopposen kesken. Nuopponen on Vaasan yliopiston teknisen viestinnän professori (emerita).

STVY myöntää vuosittain Tytti Suojanen -tunnustuspalkintoa teknisen viestinnän edistämisestä Suomessa. Tampereen yliopistossa työskennellyt Tytti Suojanen oli teknisen viestinnän edelläkävijä Suomessa.