Tutustu kirjaston opinnäyte- ja menetelmäoppaita esittelevään teemakokoelmaan

Julkaistu 10.10.2023
Tampereen korkeakouluyhteisö
Opinnäyte- ja menetelmäoppaat ovat kirjaston käytetyimpiä aineistoja. Olemme koonneet niitä avuksesi uuteen teemakokoelmaan, joka kerää yhteen arvokasta tietoa eri opintovaiheiden tueksi.

Teemakokoelmasta löydät oppaita opinnäytetyön tekemisen vaiheista, akateemisesta kirjoittamisesta, tutkimusmenetelmistä ja paljon muusta, mikä voi olla avuksi omissa opinnoissasi.

Voit tutustua kokoelmaan seuraavan linkin kautta: Opinnäyte- ja menetelmäoppaat. Linkki on pysyvä, joten voit palata siihen aina tarvittaessa.

Muistathan myös muut kirjaston teemakokoelmat, joiden avulla voit syventyä erilaisiin aiheisiin ja löytää uutta tietoa. Kirjaston henkilökunta auttaa mielellään teemakokoelmien löytämisessä ja aineistojen käytössä.

Voit ehdottaa meille aiheita teemakokoelmiin ja antaa palautetta hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)