Tutustu kirjaston e-aineistoihin ja palveluihin syksyn koulutuksissa

Julkaistu 20.8.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Valmistut tradenomiksi, jolla on ajantasainen perusosaaminen alalta sekä suuntautumisestasi riippuen markkinoinnin ja myynnin, taloushallinnon, juridiikan tai HR- ja esimiestyön erityisosaamista.
Kirjasto tarjoaa koko korkeakouluyhteisön henkilökunnalle syksyn aikana koulutuksia, joissa on mahdollista saada ohjausta kirjaston palvelujen ja e-aineistojen käyttöön. Koulutuksia järjestetään kaikissa kirjaston toimipisteissä. TAMK Pääkampuksen koulutukset käynnistyvät nyt jo elokuun aikana.

Koulutukset henkilökunnalle syksyllä 2019 TAMK Pääkampuksella

E-lehdet: tutustu & testaa

Torstaina 22.08. klo 16.00 - 17.00, TAMK Pääkampus, ryhmätyötila G2–07

Torstaina 21.11. klo 08.00 - 09.00, TAMK Pääkampus, ryhmätyötila G2–07

E-kirjat: tutustu & testaa

Torstaina 29.08. klo 16.00 - 17.00, TAMK Pääkampus, ryhmätyötila G2–07

Torstai 14.11. klo 8.00 - 9.00, TAMK Pääkampus, ryhmätyötila G2–07

Sinun kirjastopalvelusi

Torstaina 7.11. klo 8.00 - 9.00, TAMK Pääkampus, ryhmätyötila G2–07

• Esittelemme tarpeidesi mukaan kaikkia monialaisen ja laajan kokoelmamme verkkopalveluita ja kirjaston tarjoamia tietokantoja

Ilmoittaudu koulutuksiin viimeistään edellisenä päivänä osoitteeseen opetus.kirjasto [at] tuni.fi (opetus[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi).

Ota oma tietokone mukaasi. Kerro meille myös toiveesi ja tarpeesi, niin voimme kehittää kirjastopalveluja tarpeidesi mukaiseksi.

Tervetuloa!

E-aineistojen etäkäyttö Tampereen yliopiston tai ammattikorkeakoulun ulkopuolelta tapahtuu HAKA-kirjautumisella > valitse kotiorganisaatioksi kirjautumisessa Tampereen korkeakoulut -Tampere universities > käytä Tuni-tunnuksia.

Kirjaston hankkimiin tietokantoihin pääset parhaiten alakohtaisista oppaista, tietokantalistasta tai e-lehdet listasta.

Yhteyshenkilö