Tutkimusaineiston tietoturva ja tietosuoja opinnäyteohjaajille - etäkoulutus 19.5.

Julkaistu 4.5.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kuvituskuva
Miten ohjeistan opinnäytetyön tekijöitä tietoturvasta ja tietosuojasta? Mitkä ovat ne perusasiat, jotka niin ohjaajan kuin opiskelijan olisi hyvä tietää? Koulutuksessa kuulet paljon hyödyllistä tietoa tutkimuksen tietoturvasta ja tietosuojasta. Tietoturvasta kertoo tietoturvapäällikkö Juha Malmivaara ja tietosuojasta lakimies Olli Repo.
  • Aika: tiistai 19.5. klo 9.15-10.45
  • Paikka: etänä Zoomissa
    • Tilaisuus on suunnattu opinnäytteiden ohjaajille, mutta kaikki ovat tervetulleita.
  • Ilmoittaudu koulutukseen: tästä linkistä
  • Tapahtuman järjestäjä: Datapalvelu

Parhaillaan mietimme jo ensi syksyn aineistonhallinnan koulutuksia. Onko sinulla toiveita koulutusten sisällöstä ja muodosta? Kerro meille lähettämällä viestiä osoitteeseen: researchdata [at] tuni.fi (researchdata[at]tuni[dot]fi)