TUNICRIS-koulutukset keväällä 2023

Julkaistu 10.1.2023
Tunicris.
Tutkimustietojärjestelmässä ylläpidetään Tampereen yliopiston ja Tampereen yliopistollisen sairaalan julkaisu- ja asiantuntijatietoja sekä muita tutkimukseen liittyviä tietoja. TUNICRIS tarjoaa ajantasaisen näkymän yliopiston ja TAYSin tutkimustoimintaan sekä parantaa tutkimustoiminnan näkyvyyttä ja julkaisujen avointa saatavuutta. Tutustu TUNICRISin käyttöön kirjaston koulutuksissa!

TUNICRIS-perehdytykset

Tutkijoille suunnatuissa TUNICRIS-perehdytyksissä tutustutaan tutkimustietojärjestelmä TUNICRISin julkiseen portaaliin ja sisäiseen käyttöliittymään. Perehdytyksessä käydään läpi keskeisimpiä toimintoja oman profiilin, asiantuntija- ja julkaisutietojen tallentamiseen ja muokkaamiseen järjestelmässä.

TUNICRIS-perehdytysten ajankohdat

Rinnakkaistallennus ja TUNICRIS -koulutukset

Koulutuksessa käydään läpi rinnakkaistallennuksen perusperiaatteita. Miksi julkaisuja rinnakkaistallennetaan? Mitä pitää tai saa rinnakkaistallentaa? Miten julkaisu rinnakkaistallennetaan tutkimustietojärjestelmä TUNICRISiin?

Rinnakkaistallennus ja TUNICRIS -koulutusten ajankohdat

Koulutukset järjestää yliopiston kirjasto. Koulutukset on suunnattu tutkijoille. Erillistä ilmoittautumista koulutuksiin ei tarvita, tervetuloa mukaan!

Linkkejä ja lisätietoa:
Kirjautuminen TUNICRISiin
TUNICRIS-opas

Kirjaston oppaat rinnakkaistallennuksesta:
Avoin julkaiseminen ja rinnakkaistallennus
CRIS ja rinnakkaistallennus

Avoimen tieteen koulutukset kirjaston sivuilla

Lisätietoja: cris.tau [at] tuni.fi (TUNICRIS) tai oa [at] tuni.fi (rinnakkaistallennus)