Tule kirjastoosi juhlaviikolla!

Julkaistu 17.1.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Yhteinen kirjastomme
Uuden korkeakouluyhteisön mukana yliopiston ja ammattikorkeakoulun opiskelijat ja henkilökunta saivat myös uuden yhteisen kirjaston. Laajat kokoelmat ja palvelut ovat tarjolla koko korkeakouluyhteisölle. Tammikuun viimeisellä viikolla 28.1.-1.2. on aika juhlia uutta Tampereen yliopiston kirjastoa asiakkaiden kanssa teemalla Yhteinen kirjastomme.

Tule mukaan juhlaviikkomme ohjelmaan:

• Kirjaa toiveesi ja palautteesi uudelle kirjastolle juhlaviireihin.
  • Osallistu tietovisaan: vastaa paikan päällä tai kirjaston Instagramissa tai Facebook-sivuillamme. Palkintoina arvomme kaksi Fjällräven Kånken -reppua ja 20 elokuvalippua.
  • Osallistu aarrejahtiin: etsi kirjastoon kätketty elokuvalippu ja rentoudu elävissä kuvissa. Linnassa, Arvossa, Hervannassa ja TAMK Pääkampuksella on piilossa kaksi lippua, TAMK Mediapoliksella ja TAMK Musiikkiakatemialla yksi.
  • Tule kahville torstaina 31.1. klo 12-14. Tarjoamme uuden kirjaston kunniaksi kahvit Linnassa, Arvossa, Hervannassa, TAMK Pääkampuksella ja TAMK Musiikkiakatemialla.
  • Vie mukanasi tarpeelliset ja näppärät työvälineet, kirjaston kosketusnäyttökynä ja muistilappulehtiö.

Tervetuloa meille, kirjaston kuuteen tuttuun toimipaikkaan Linnaan, Arvoon, Hervantaan, TAMK Pääkampukselle, TAMK Mediapolikseen ja TAMK Musiikkiakatemialle!

Yhteinen palvelusähköposti kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi) ja palvelunumero 0294 520 900
Verkkosivut tuni.fi/fi/kirjasto

Lisätietoja: Tietoasiantuntija Outi Viitasalo, outi.viitasalo [at] tuni.fi (outi[dot]viitasalo[at]tuni[dot]fi)