Tule Avoimen julkaisemisen tutkijapajaan 26.3.

Julkaistu 13.3.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Avoimen julkaisemisen tutkijapaja
Miten saan tutkimusartikkelin julkaistua avoimesti tarkoituksenmukaisessa julkaisukanavassa, ja kuinka vältän kyseenalaiset julkaisukanavat? Mitä ovat kirjoittajamaksut, ja minkälaisia alennuksia on tarjolla? Miten ja millä ehdoilla voin jakaa tutkimusartikkeliani? Tervetuloa Avoimen julkaisemisen tutkijapajaan kuulemaan lisää ja kysymään avoimesta julkaisemisesta kirjaston asiantuntijoilta!
  • Milloin? Tiistaina 26.3.2019 kello 14.00–16.00
  • Missä? Opetusluokka Akseli (3021, 3. krs), Linna-kirjasto, keskustakampus
  • Kenelle? Tampereen korkeakouluyhteisön ja Taysin jäsenille

Opetustilassa on tietokoneita, mutta voit halutessasi ottaa myös oman läppärin mukaan. Tutkijapajan järjestää kirjaston avoimen tieteen palvelut.

Seuraava avoimen tieteen tutkijapaja järjestetään huhtikuussa, jolloin aiheena on tutkijan näkyvyys. Jos toivot tutkijapajaa jostakin tietystä avoimen tieteen aiheesta, voit lähettää meille toiveita osoitteeseen oa [at] tuni.fi (oa[at]tuni[dot]fi).

Lisätietoja: oa [at] tuni.fi (oa[at]tuni[dot]fi)