Tietoiskuja Tutkijan tiedot -työkalusta syksyllä 2023

Julkaistu 4.10.2023
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kuva: Tutkimustietovaranto (CC BY 4.0)
Tutkijan tiedot -työkalulla tutkija voi luoda kansalliseen Tiedejatutkimus.fi-portaaliin profiilin ja valita, mitä tietoja haluaa itsestään portaalissa näytettävän. Tule tutustumaan Tutkijan tiedot -työkaluun ja tee osaamisesi näkyväksi!

Tiedejatutkimus.fi on opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) tarjoama palvelu, joka kokoaa ja jakaa tietoa Suomessa tehtävästä tutkimuksesta. Palvelussa on nyt käytössä Tutkijan tiedot -työkalu, jossa tutkijat ja asiantuntijat voivat luoda julkisen profiilin ORCID-tunnuksella sekä vahvalla Suomi.fi-tunnistautumisella.

Tutkijan tiedot -työkalussa voit liittää profiiliisi tietoja ORCIDista, kotiorganisaatiostasi ja tutkimustietovarannon muista tiedoista. Voit päättää itse, mitä tietoja haluat julkaista ja mille tahoille tietoja saa tulevaisuudessa luovuttaa.

Samansisältöiset tietoiskut Zoomissa:

•     To 12.10.2023 klo 15.15–15.45 (suomeksi)
  •     To 9.11. klo 15.15–15.45 (englanniksi)
  •     Ke 13.12.2023 klo 9.15–9.45 (suomeksi)

Linkki tietoiskuihin löytyy intran henkilökoulutuksista.

Lisätietoja: lib.metrics [at] tuni.fi (lib[dot]metrics[at]tuni[dot]fi)