Taylor & Francisin uusi heinäkuussa julkaistu kokoelma käytössä

Julkaistu 26.8.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Taylor & Francis
Taylor & Francis Online Journal Libraryn (T&F Library) uusi heinäkuussa käyttöön saatu kokoelma sisältää yli 1800 e-lehtinimekettä.

Tarjolla oleva lehtikokoelma on laajentunut, mutta tilaajilla ei sopimuksen perusteella ole pääsyä niihin lehtiin, joiden kustantamisen T&F on aloittanut vuoden 2016 jälkeen. Kokoelman lehdet ovat saatavilla vuodesta 1997 lähtien.

Taylor & Francis Online tietokanta löytyy tietokantalistalta. Tietokanta ja tietokannan sisältämät lehdet löytyvät Andorista.

Etäkäytössä kirjaudu sisään tuni-tunnuksellasi tai Taysin etäkäyttötunnuksella.

Sopimukseen sisältyy avoin julkaiseminen. Tampereen korkeakouluyhteisön vastaavana kirjoittajana voit julkaista artikkelisi avoimena Open Select -hybridilehdissä sekä täysin avoimessa Annals of Medicine -lehdessä. Tarkempaa tietoa  avoimesta julkaisemisesta löytyy avoimen julkaisemisen oppaasta.

Lisätietoja: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)