Tampereen yliopiston lähettiläsliven tallenne on julkaistu!

Julkaistu 30.3.2023
Kuva: Jonne Renvall/Tampereen yliopisto
Tampereen yliopiston lähettiläsliven tallenne on julkaistu! Rohkaiseva ja kannustava opiskelijalähettiläiden joukko ruotii mitkä taidot auttoivat heidät opiskelijoiksi Tampereen yliopistoon ja opinnoissa eteenpäin.

Juttelemme kielistä, matikasta, organisoinnista, saatavilla olevasta avusta ja siitä kuinka yliopistossa oikeasti opiskellaan eri koulutuksissa. Vinkkaa tallenteesta hakemista pohtivalle.

Arvaatko muuten kuinka monta kättä nousi, kun kysyimme lähettiläsliveläisiltä seuraavat väittämät?

* Sinulla oli selkeä päämäärä jatko-opintojen hakulomaketta täyttäessäsi?

* Pääsit opiskelemaan yliopistoon ensimmäisellä hakukerralla?

* Opiskelet nyt siinä koulutuksessa, johon alun perin pääsit opiskelemaan toisen asteen jälkeen?

* Sait opiskelupaikkasi todistusvalinnan kautta?

Tekstitetty tallenne löytyy Tampereen yliopiston YouTube-kanavalta: https://www.youtube.com/watch?v=rbVfhfTIOGs