Tampereen yliopisto hakee viestintäjohtajaa vastaamaan yliopiston viestinnän ja markkinoinnin kokonaisuudesta

Julkaistu 18.9.2020
Yliopiston lippu
Viestintäjohtaja vastaa viestinnän strategisista linjauksista, kehittämisestä ja toteutuksesta yhdessä monialaisten asiantuntijoiden kanssa.

Viestintäjohtajana olet etulinjassa edistämässä monikanavaisen viestinnän keinoin tieteen ja tutkitun tiedon sanomaa, yliopiston koulutustehtävää ja yliopiston yhteiskunnallista vuorovaikutusta.

Olet työskennellyt asiantuntijaorganisaation vastuullisena johtajana monipuolisten viestinnän tehtävien parissa sekä vastannut digitaalisen murroksen edellyttämien muutoshankkeiden läpiviennistä. Vankan työkokemuksen ja strategisen näkemyksen lisäksi odotamme, että olet helposti lähestyttävä esimies ja toimeen tarttuva johtaja.

Lue lisää ja hae! Hakuaika tehtävään päättyy torstaina 15.10.2020 klo 23.59.