Tampereen korkeakoulusäätiön hallitus valitsi viisi hakijaa rehtorihaun seuraavaan vaiheeseen

Julkaistu 15.2.2023
yliopiston lippu liehuu tangossa.
Tampereen korkeakoulusäätiön hallitus kokoontui tiistaina 14.2. ja valitsi viisi henkilöä yliopiston rehtorihaun seuraavaan vaiheeseen.

Rehtorihaun seuraavaan vaiheeseen valittiin Marko Hakovirta, professori, Faculty Senator, North Carolina State University, Mika Hannula, vararehtori, Turun yliopisto, Jari Hämäläinen, vararehtori, LUT-yliopisto, Keijo Hämäläinen, rehtori, Jyväskylän yliopisto ja Eeva Moilanen, professori, konsistorin puheenjohtaja, Tampereen yliopisto.

Hallitus päättää seuraavien haastattelujen ja soveltuvuustestien perusteella sen, ketkä kolme hakijaa valitaan hakuprosessin viimeiseen vaiheeseen ja osallistuvat myös 16.3. järjestettävään yhteisön kuulemiseen.

Lisätietoja:
Tampereen korkeakoulusäätiön hallituksen puheenjohtaja Jorma Eloranta
jorma.eloranta [at] tuni.fi (jorma[dot]eloranta[at]tuni[dot]fi)

Soittopyynnöt johdon assistentti Johanna Hellman, puh. 050 5099 152