TAMKissa aloitetaan alumnien valmentaminen mentoreiksi kansainvälisille osaajille

Julkaistu 11.3.2021
Tampereen ammattikorkeakoulu
Ihmisiä istumassa nojatuoleilla
Tampereen ammattikorkeakoulussa aloitetaan alumnien valmentaminen mentoreiksi kansainvälisille korkeakoulutaustaisille osaajille. Valmennus toteutetaan TAMKin alumnitoiminnan ja MESH-hankkeen yhteistyönä.

TAMK-alumni - osaamistasi tarvitaan!

Kutsumme Tampereen ammattikorkeakoulun alumneja mukaan mentorivalmennukseen, joka toteutetaan webinaareina seuraavan aikataulun mukaisesti:

13.4. klo 16.15-18.30

27.4. klo 16.15-18.30

11.5. klo 16.15-18.30

Mentoriksi voi hakeutua eri koulutusaloilta, sillä monialaisuus on valmennuksen rikkaus. Valmennuksessa käytetään sekä suomen- että englanninkielistä materiaalia.

Suoritettuaan valmennuksen alumni voi toimia työuramentorina ja edistää kansainvälisten osaajien sijoittumista suomalaisille työmarkkinoille. Mentoritoiminta kehittää ohjausosaamista ja monikulttuurisia vuorovaikutustaitoja sekä auttaa uusien verkostojen luomisessa.

Valmennuksesta ja sen jälkeisestä mahdollisesta mentorina toimimisesta saa todistuksen, jota voi hyödyntää jatko-opinnoissa.

Hakuaika valmennukseen päättyy 31.3.2021. Hakulomake löytyy täältä.

Lisätietoja antavat Minna Niemi ja Sanna Keskikuru, TAMK.