TAMK mukana Tammerfestissä ensimmäistä kertaa

Tampereen ammattikorkeakoulu
Ilmakuva Tammerfest-tapahtumasta 2021.
Tammerfest-hulinaa kesällä 2021.
Heinäkuun 21. päivä starttaava kolmipäiväinen Tammerfest kerää festivaalikansaa jälleen Tampereen Ratinaan. Jo vuodesta 1995 alkaen toteutetussa tapahtumassa on ensimmäistä kertaa mukana myös Tampereen ammattikorkeakoulu.

- On hienoa olla mukana tuomassa positiivista fiilistä festarikävijöille ja koko kaupungille, kertoo TAMKin osuutta tapahtumassa koordinoiva tiimipäällikkö Tiina Koskiranta Tampereen ammattikorkeakoulusta.

- Tammerfest on tamperelaisuutta parhaimmillaan, ja niin on myös TAMK. Olemme hyvä mätsi, Koskiranta sanoo.

Sohvanajoa ja hyvää fiilistä opiskelijavoimin

TAMK tuo monenlaista aktiviteettia festarikansalle. Suomen suurimmaksi kaupunkifestivaaliksi julistetussa tapahtumassa ammattikorkeakoulu näyttäytyy eri alojen opiskelijoiden voimin ja erilaisilla tempauksilla.

- Meillä on niin yrittäjyyden, musiikin, palveluliiketoiminnan kuin tekniikan puolen opiskelijoita tempauksia pyörittämässä. Myös jatkuva oppiminen on mukana. Meidät voi bongata musisoimassa, kuvaamassa somesisältöjä tai ajamassa sohvaa. Koko 30 hengen jengillä haluamme ylipäätään luoda hyvää fiilistä festarivieraille!

Jos kahvihammasta kolottaa kesken festarin, on siihenkin varauduttu.

- Onnekkaat saavat maistaa TAMKin omaa kahvia. Ja meidät tunnistaa lilasta väristä niin sateella kuin paisteella, Koskiranta tarkentaa.

Valokuvamuistoja voi tulla otattamaan TAMKin kuvausseinämälle.

- Olemme teettäneet hienon kuvausseinämän, johon voi tulla kuvauttamaan itsensä, kertoo Marja Honkakorpi, viestintä- ja markkinointipäällikkö TAMKista.

Festareilla on oiva tilaisuus tutustua myös TAMKin opintotarjontaan. Opinnoista voi suoraan kysyä myös opiskelijoilta.

Tammerfest järjestetään 21.-23.7.2022 Tampereen Ratinanniemessä.

Lisätietoa:
Marja Honkakorpi, viestintä- ja markkinointipäällikkö, Tampereen ammattikorkeakoulu
p. 050 303 7692, marja.honkakorpi [at] tuni.fi

Teksti: Kukka-Maaria Korko