Syyslukukauden 2024 vaihto-opiskelijoiden tuutoreiden koulutus

SijaintiTeams-verkkokoulutus (tallennetaan)
Ajankohta24.4.2024 12.00–13.30
Kansainvälinen opiskelijatuutorointi vaatii sekä suunnittelua että paljon käytännön työtä. Koulutuksessa pohditaan kansainvälisen opiskelijatuutorin roolia ja vastuita sekä jaetaan käytännöllistä informaatiota tuutorina toimimisen tueksi. Huomioithan, että koulutus on englanniksi ja se tallennetaan. Tuutorikoulutuksia kehitetään tuutoreilta kerättävän palautteen perusteella. Palautemuotoina ovat välitön palaute koulutusten jälkeen, tuutorien kirjoittamat esseet sekä tuutoripalautekysely.

Olemme valinneet uusia vaihto-opiskelijoiden tuutoreita syyslukukaudelle 2024 keväällä 2024, ja kaikki valitut tuutorit on informoitu tulevasta koulutuksesta ja kutsuttu koulutukseen sähköpostitse.

Yhteenvetona: Työskentely kansainvälisenä opiskelijatutorina hyödyttää paitsi vaihto-opiskelijoita, mutta myös tuutorien omaa henkilökohtaista ja ammatillista kasvua. Koulutustilaisuuksiin osallistuminen vahvistaa heidän kykyään vaikuttaa myönteisesti Tampereen yliopiston kansainväliseen opiskelijayhteisöön.

Järjestäjä

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, Tampereen ylioppilaskunta TREY, ESN FINT, INTO Tampere

Kansainväliset vaihto-opiskelijoiden tuutorit syyslukukaudella 2024

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, mobility.tau@tuni.fi