SAGE Research Methods -webinaareja maalis-, huhti- ja toukokuussa

Julkaistu 22.2.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
epätarkka ihmishahmo kevään valossa
SAGE Research Methods sisältää kirjoja, hakuteoksia, lehtiartikkeleita ja videoita tutkimusmenetelmien aihealueilta. Tietokantaan on nyt mahdollisuus tutustua kustantajan järjestämissä webinaareissa, joiden sisältö kattaa seuraavat asiat:

Introduction to SAGE Research Methods, Searching and browsing the database for interesting content, Personalisation options – saved searches, and reading lists, The different content types, and how they can be used in teaching and research, Research Tools – Methods Map and Project Planner ja Session round-up, and Q&A

Webinaarit ovat samansisältöisiä ja niiden ajankohdat ovat:

17.3.2021 klo 17-18

20.4.2021, klo 12-13

25.5.2021, klo 15-16

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen tästä linkistä: https://uk.sagepub.com/en-gb/eur/live-product-webinars. Mahdollisuus pyytää myös tallenne webinaarista.

Webinaarit ovat avoimia Tampereen korkeakouluyhteisön henkilökunnalle, tutkijoille, opettajille ja opiskelijoille sekä Taysin henkilökunnalle.

Lisätietoa: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)