Painetun opinnäytteen luovuttaminen TAMK Pääkampuksen kirjastoon koronatilanteessa

Julkaistu 20.4.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
kirjasto
Koronaviruksen aiheuttama poikkeustilanne vaikuttaa painetun opinnäytteen luovuttamiseen TAMK Pääkampuksen kirjastoon. Kirjasto suosittelee erityisesti tässä tilanteessa TAMKin opiskelijoita tallentamaan työnsä Theseukseen.

Linkki Theseukseen.

Jos painetun työn luovuttaminen on välttämätöntä, opiskelija voi sopia työnsä kansittamisesta ja toimittamisesta kirjastoon suoraan CampusShopin (kirjakauppa [at] campusravita.fi (kirjakauppa[at]campusravita[dot]fi)) kanssa.

Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toimittaa kansitetun työn kirjastoon itse sitten kun olosuhteet sen sallivat. Opiskelijan on täytettävä julkaisusopimus ja lähetettävä arkistokappale Funet FileSenderillä, katso lisätiedot tästä linkistä.