Pääsy Taylor & Francisin ja Wileyn e-lehtiin katkeamassa helmikuun alussa

Julkaistu 21.1.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
e-tunnus
Vaikeat sopimusneuvottelut sekä Taylor & Francisin että Wileyn kanssa ovat vaarassa kariutua. Aineistoneuvotteluja hoitava FinElib-konsortio jatkaa edelleen keskusteluja kustantajien kanssa, mutta tällä hetkellä sopimukseen pääseminen näyttää epävarmalta. Jos sopimukseen ei päästä, yhteydet Taylor & Francisin noin 1800 e-lehteen ja Wileyn noin 1300 e-lehteen katkeavat helmikuun alussa.

Jos pääsy lehtiin katkeaa, on artikkeleiden etsimiseen kuitenkin vaihtoehtoisia tapoja. Löydät tietoa FinELibin Alternative Access -sivulta.

Lue lisää sopimusneuvottelujen tilanteesta FinELibin sivuilta. Neuvottelujen etenemisestä tiedotetaan sekä kirjaston että FinELibin verkkosivuilla.

Taylor & Francis Online (huom. pääsy vain Tampereen yliopiston vanhoilla tunnuksilla)
Wiley Online Library (huom. pääsy vain Tampereen yliopiston ja Tampereen teknillisen yliopiston vanhoilla tunnuksilla)

Lisätietoja:
Päällikkö, tietoaineistot: kaisa.rissanen [at] tuni.fi (kaisa[dot]rissanen[at]tuni[dot]fi)
Tiiminvetäjä, hankinta: aniita.ahlholm-kannisto [at] tuni.fi (aniita[dot]ahlholm-kannisto[at]tuni[dot]fi)