Opettaja, olethan muistanut ilmoittaa kirjastolle syksyn uudet kurssikirjat?

Julkaistu 26.5.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kurssikirjat
Syksyn opetuksessa tarvittavien kurssikirjojen hankinnalla on jo kiire. Maaliskuussa julkaistujen ohjeiden mukaan hankintapyynnöt kirjastolle tulee tehdä ennen kesäkuuta.

Maaliskuussa julkaistussa kurssikirjahankinnan tiedotteessa pyysimme, että syksyn opintojaksojen vastuuopettajat lähettäisivät kirjastoon tiedot uusista tutkintovaatimuksissa olevista kurssikirjoista toukokuun 2020 loppuun mennessä. Tarvittavista kurssikirjoista voi toki ilmoittaa myöhemminkin, mutta mitä aikaisemmin saamme tiedot, sitä paremmin kirjat ehditään tilata ja saattaa opiskelijoiden käyttöön. Lähetäthän siis mahdollisimman pian tiedot puuttuvista uusista kurssikirjoista tällä kurssikirjan hankintaehdotuslomakkeella: https://elomake3.uta.fi/lomakkeet/5260/lomake.html.

Lomakkeella ilmoitetaan sekä Tampereen yliopiston että Tampereen ammattikorkeakoulun kurssikirjat.

Otamme mielellämme vastaan myös tiedot käytöstä poistuvista kurssikirjoista. Näin kirjaston hyllyihin ei jää turhaan suurta määrää samaa, vähemmän tarvittavaa kirjallisuutta. Poistuvista kurssikirjoista voit lähettää tiedot osoitteeseen: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi). Samasta osoitteesta saat tarvittaessa lisätietoa kurssikirjahankinnasta.