Media ja tulevaisuus

Julkaistu 28.1.2019
Mediakritiikin iltapäivä kirjastotalo Metson Lehmus-salissa, Pirkankatu 2, Tampere, tiistaina 5. helmikuuta klo 16 - 19.30

Tervetuloa kaikille avoimeen ja maksuttomaan Mediakritiikin iltapäivään! Valtakunnallisen Mediataitoviikon tapahtumiin kuuluvan tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Tampereen yliopiston tutkimuskeskus COMET, Media- ja viestintätieteellinen seura Mevi ry, Media & viestintä -lehti, Tampereen kaupunginkirjasto ja Sammon keskuslukion viestintälinja.

Ohjelma:

Kello 16.00 - 17.30 Digiloikka tuntemattomaan?
Ohjaako somemaine tulevaisuuttamme? Mihin meistä kertyvää tietoa voidaan käyttää? Voiko julkista ja henkilökohtaista elämää enää erottaa?
Keskustelemassa kulttuurijournalisti Aleksis Salusjärvi, opiskelija Ville Syrjäkoski ja tutkija Minna Saariketo.

Tauko kello 17.30 - 18.00

Kello 18.00 - 19.30 Kuinka tulevaisuutta kuvitellaan?
Kuka visioi tulevaisuutemme? Onko politiikka rikki ja poliitikot pilalla? Tahtoisitko sinä kansanedustajaksi?
Keskustelemassa toimittaja Anna Sirén, filosofi Pontus Purokuru ja tutkija Jari Väliverronen.

Puheenjohtajina toimivat tutkijat Eliisa Vainikka ja Jenni Mäenpää Tutkimuskeskus COMETista.

Lisätietoja:
Tutkija Mikko Hautakangas, 040 190 1363, mikko.hautakangas [at] tuni.fi