Kustantajan järjestämiä AccessEngineering-webinaareja elo-, syys- ja lokakuussa

Julkaistu 23.8.2023
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kuvituskuva.
AccessEngineering on tietokanta, joka sisältää e-kirjoja, hakuteoksia, videoita, interaktiivisia graafeja, case study -aineistoja ja tutoriaaleja insinööritieteiden alalta.

Edistääkseen AccessEngineering-tietokannan käyttöä niin opetuksessa kuin opiskelussakin, McGraw Hill -kustantaja järjestää useita englanninkielisiä webinaareja elo-, syys- ja lokakuussa. Webinaareissa pääset tutustumaan tietokannan käyttöliittymän ja sen erilaisiin aineistotyyppeihin ja niiden hyödyntämiseen opetuksessa ja opiskelussa. Saat myös vinkkejä palvelun erilaista oppaista ja ohjeista.

Valitse itsellesi sopiva aika Upcoming Webinars & Training Sessions -sivulta kohdasta ”General Training Sessions”. Osa webinaareista on suunnattu erityisesti korkeakouluyhteisön opettajille ja muulle henkilökunnalle ja osa opiskelijoille.

Webinaareihin osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä. Jos et ehdi katsoa live-webinaaria, voit katsoa tallenteen myöhemmin. Kaikki rekisteröityneet saavat tallenteen käyttöönsä.

Lisätietoa: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)