Kirjaston tietoaineistot opetuksessa 17.1.2020 – tietoa kaikilla kampuksilla!

Julkaistu 15.1.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Arvo-kirjastossa
Opettaja, tiedätkö mistä opiskelijasi hakevat tietoa? Tule tutustumaan kirjaston uudistuneeseen Andor-hakupalveluun ja päivitä samalla tietosi kirjaston tietoaineistoista!

Tampereen yliopiston kirjasto tarjoaa opettajille perjantaina 17.1.2020 kaikilla kampuksilla mahdollisuuden tutustua kirjaston uuteen Andor-hakupalveluun ja alakohtaisia tietoainestoja kokoaviin tieteenalaoppaisiin.

Lue lisää Andorista intrasta.

Tilaisuuksia on tarjolla kaikilla kampuksilla perjantaina 17.1.2020 klo 9-10 ja klo 14-15. Varaa paikkasi heti, ja tiedät yhtä paljon kuin opiskelijasi!

Keskustakampus:

Klo 9-10, Elina (3022) Ilmoittaudu tästä.

Klo 14-15, Elina (3022) Ilmoittaudu tästä

Lisätietoja: Mervi Miettinen, mervi.miettinen [at] tuni.fi (mervi[dot]miettinen[at]tuni[dot]fi)

Hervannan kampus:

Klo 9-10, Logos (A119) Ilmoittaudu tästä.

Klo 14-15, Logos (A119) Ilmoittaudu tästä

Lisätietoja: Maarit Laskujärvi, maarit.laskujarvi [at] tuni.fi (maarit[dot]laskujarvi[at]tuni[dot]fi )

Arvo:

Klo 9-10, Mauri (B109) Ilmoittaudu tästä.

Klo 14-15, Mauri (B109) Ilmoittaudu tästä.

Lisätietoja: Sari Mäkelä, sari.makela [at] tuni.fi (sari[dot]makela[at]tuni[dot]fi)

TAMK Pääkampus:

Klo 9-10, G2-28 (oma tietokone mukaan), Ilmoittaudu tästä.

Klo 14-15, G2-28 (oma tietokone mukaan), Ilmoittaudu tästä.

Lisätietoja: Marja-Liisa Timperi, marja-liisa.timperi [at] tuni.fi (marja-liisa[dot]timperi[at]tuni[dot]fi)

TAMK Musiikkiakatemia:

Klo 9-10, Luentosali (oma tietokone mukaan), Ilmoittaudu tästä.

Klo 14-15, Luentosali (oma tietokone mukaan), Ilmoittaudu tästä.

Lisätietoja: Leeni Pukkinen, leeni.pukkinen [at] tuni.fi (leeni[dot]pukkinen[at]tuni[dot]fi )

TAMK Mediapolis:

Ohjausta ja neuvontaa lainaustiskiltä aukioloaikoina. Perjantain 17.1. ohjaus peruttu!

Lisätietoja: Hannele Timola, hannele.timola [at] tuni.fi (hannele[dot]timola[at]tuni[dot]fi)