Kirjaston omatoimipiste Arvossa aukeaa 8.8.2022

Julkaistu 5.8.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kollaasikuvassa Arvon omatoimipisteen tiloja.
Tervetuloa opiskelemaan uudistettuihin tiloihin 1. kerroksessa.

Kirjaston uudistettu omatoimipiste Arvossa avautuu maanantaina 8.8. Tilat ovat avoinna kaikille ma–pe klo 8–16, kulkukortilla 24/7. Kulkukortilliset opiskelijat ja henkilökunta pääsevät siis jatkossa käyttämään Arvon toimipisteen aineistoja kellon ympäri.

1. kerroksessa käytössäsi ovat työskentelypisteet, hiljainen lukusali, ryhmätyötilat sekä opetusluokka. 1. kerrokseen on sijoitettu myös lääketieteen, biolääketieteiden ja terveystieteiden kurssikirjat ja lehdet, sekä lääketieteen erikoistumisvaatimuksiin kuuluvat painetut aineistot. Kirjat lainataan ja palautetaan omatoimisesti automaateilla.

Kirjaston asiakaspalvelun tavoitat sähköpostitse kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi) sekä puhelimitse 02 945 20 900.