Kirjaston joulukalenteri 2020 tuo lukuvinkkejä pimeyteen

Julkaistu 30.11.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Joulukalenteri 30 11
Kirjaston asiantuntijat ovat päättäneet tuoda valoa kaikkien joulun odotukseen virtuaalisen joulukalenterin muodossa. Tästä joulukalenterista et löydä makeaa suklaata tai kuvia pienistä hiippalakkisista tontuista, vaan saat joka päivälle vinkin hyvään kirjaan! Kirjajoulukalenterimme aloittaa joulukuun alussa ja joka aamupäivä jouluaattoon asti julkaisee luettavaksenne uuden kirjavinkin.

Kirjaston joulukalenterin luukun löydät päivittäin Tampereen korkeakouluyhteisön intranetistä ja sen lisäksi kaikki kirjavinkit löytyvät kirjaston verkkosivuilta: https://www.tuni.fi/fi/kirjasto/joulukalenteri  (sivun sisältö alkaa näkymään vasta 1.12.2020.) Lisäksi kirjaston joulukalenterin 3 uusinta "luukkua" löytyvät aina myös kirjaston verkkosivujen etusivun alalaidasta "pienenä teaserina".

Tervetuloa mukaan nauttimaan pienistä kirjavinkeistä ja odottamaan yhdessä joulun saapumista ja tämän eriskummallisen vuoden 2020 loppua.

Nauttikaamme rauhasta, joulun valoista ja lämmöstä ja muistakaamme että lukemalla pääset aina siirtymään niin paikasta kuin ajastakin toisaalle - lukeminen kannattaa aina!