Kirjasto pilotoi keväällä 2024 muista kirjastoista tilattavien aineistojen itsepalvelunoutoa

Julkaistu 15.1.2024
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kirjasto automaatit kuvituskuva
Kirjastossa aloitetaan kokeilu kotilainaksi saapuneiden kaukolainojen ja artikkelien noutamisesta itsepalveluna 17.1.2024. Kokeilu kestää kevään 2024 ajan.

17.1.2024 alkaen saapuvat, kotilainaksi annettavat kaukolainat ja artikkelikopiot ovat noudettavissa varattujen kaukolainojen hyllyssä (erillinen merkitty hylly oman kirjaston varattujen kirjojen vieressä). Kaukolainat ja kopiot löytyvät hyllystä asiakkaan oman varaustunnuksen kohdalta. Varaustunnus näkyy saapumisilmoituksessa. Asiakas lainaa kaukolainan itse automaatilla, ohje löytyy kaukolainan välistä. Artikkelikopiot asiakas saa pitää itsellään.

Lukusalilainaksi saapuneet kaukolainat asiakas saa edelleen käyttöönsä asiakaspalvelusta palveluaikana.

Korkeakouluyhteisön henkilökunnan artikkelitilaukset lähetetään entiseen tapaan sisäpostilla asiakkaan työhuoneosoitteeseen, jos sellainen on käytössä.

Voit kysyä lisätietoja tarvittaessa kaukopalvelu [at] tuni.fi (kaukopalvelu[at]tuni[dot]fi)