K.F. ja Maria Dunderbergin testamenttisäätiön opintoapurahojen haku

Julkaistu 10.2.2021
3d-laserskannaus
Kuva: Jonne Renvall, Tampereen yliopisto
K.F. ja Maria Dunderbergin testamenttisäätiön tarkoituksena on mm. tukea suomalaista metalliteollisuuteen ja koneenrakennukseen liittyvää tutkimusta ja koulutusta.

K.F. ja Maria Dunderbergin testamenttisäätiö avaa haettavaksi opintoapurahan teknologiateollisuuden, erityisesti konetekniikan alueelta Tampereen ammattikorkeakoulusta valmistuneille ja nyt Tampereen yliopistossa opiskeleville. Apuraha myönnetään henkilökohtaisena apurahana henkilöille ja on suuruudeltaan enintään 5000€.

Hakemuksen tulee sisältää:

• CV
  • Opintorekisteriote
  • Opintosuunnitelma
  • Tutkinto-ohjelman suositus

Hakemukset on toimitettava 15.3.2021 mennessä sähköpostilla osoitteeseen jussi.pentti [at] tuni.fi otsikolla Dunderbergin opintoapuraha.

Päätökset tehdään viimeistään huhtikuussa 2020 ja niistä ilmoitetaan hakijoille henkilökohtaisesti.