Etäkoulutuksesta vinkkejä artikkeliväitöskirjan julkaisemiseen

Julkaistu 3.4.2020
Askarruttaako artikkeli
Askarruttavatko väitöskirjan julkaisemiseen liittyvät luvat? Miten löydät sopivan julkaisukanavan väitöskirjaasi sisältyville artikkeleille? Osallistu kirjaston järjestämään etäkoulutukseen Article-based dissertation – publishing & practices tiistaina 5. toukokuuta!

Koulutuksessa käymme läpi väitöskirjan julkaisemiseen liittyviä kysymyksiä, kuten tekijänoikeus- ja lupa-asioita sekä oman yliopiston käytänteitä. Avoimen julkaisemisen (Open Access) peruskäsitteet tulevat samalla tutuiksi. Koulutus on englanninkielinen.

Missä ja milloin? Ti 5. toukokuuta klo 14.00-15.00 etäyhteydellä
Kenelle? Tampereen yliopiston väitöskirjatutkijoille ja väitöskirjojen ohjaajille
Mitä käsitellään?

• Tekijänoikeus- ja lupa-asiat