Edilex-koulutus 16.5.2023 klo 9–11 ja OmaEdilex-tunnus

Julkaistu 17.4.2023
Tampereen korkeakouluyhteisö
Edilex manoskuva
Osallistu maksuttomaan Edilexin käyttökoulutus -webinaariin tiistaina 16.5.2023 kello 9–11. Webinaarissa saat tietoa Edilexin sisällöistä sekä käyttövinkkejä.

Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin täällä.

Opettaja tai tutkija, joko sinulla on OmaEdilex-tunnus? Voit pyytää sen Edilexin asiakaspalvelusta tai kirjaston kautta, asiakaspalvelu [at] edita.fi (asiakaspalvelu[at]edita[dot]fi) tai hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)

OmaEdilexin tunnuksen avulla voit ottaa käyttöön Lakikanava-seurantapalvelun, Lakipostin sekä Muistilista-palvelun.

Opiskelijoille ei ole mahdollista luoda OmaEdilex-tunnusta, mutta kaikki Edilex-aineistot ovat myös opiskelijoiden käytössä.

Edilexin löydät kirjaston Tietokannat A-Z listalta sekä Andor-hakupalvelusta.

Etäkäytössä kirjaudu Tuni-tunnuksellasi. Mikäli palvelun etusivulla oikeassa yläkulmassa lukee jo Tampereen yliopisto + Ammattikorkeakoulu mukaan lukien Tampereen yliopistollinen sairaala, palveluun ei enää tarvitse kirjautua kirjautumiskehotteesta huolimatta. Kyseinen kirjautuminen on tarkoitettu OmaEdilex -tunnuksen haltijoille.

Lisätietoja: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)