E-aineistot tutuiksi - Tietoisku: ClinicalKey Student 20.11.

Julkaistu 11.11.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
ClinicalKey
Mikä ihmeen ClinicalKey Student? Se selviää tietoiskussa keskiviikkona 20.11. klo 9.00- 9.15. Voit tulla paikan päälle Kaupin kampukselle tietokoneluokkaan Mauri B119, tai seurata koulutusta etäyhteydellä.

ClinicalKey Student on vuorovaikutteinen oppimisalusta, joka tarjoaa pääsyn keskeisiin lääketieteen opiskelijoiden tarvitsemiin aineistoihin. Palvelu sisältää

• yli 200 kirjaa, esim. Gray’s Anatomy for Students ja Medical Physiology
• yli 850 videota
• yli 85 000 kuvaa
• yli 1 500 tiivistelmää.

Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Käyttäjätunnuksena toimii tuni-sähköpostiosoite, salasanan voit määritellä itse. Sähköpostiisi tulee vahvistus rekisteröitymisestä.

ClinicalKey Student löytyy kirjaston tietokantalistaltaEtäkäytössä kirjaudu palveluun tuni-tunnuksella. Yksittäiset kirjat linkkeineen löydät myös TuniLibistä. Aineistoon pääsee myös suoralla linkillä.

Ohjeita löydät e-kirjaoppaastamme.

Zoom etäosoite

Lisätietoja: Tietoasiantuntija Jaana Isojärvi, jaana.isojarvi [at] tuni.fi (jaana[dot]isojarvi[at]tuni[dot]fi)