Green and Socially resPOnsible ciTy Logistics (Spotlog)

Tampereen ammattikorkeakoulu
Projektin kesto1.3.2023–31.7.2027

SPOTLOG-hankkeen tavoitteena on osallistaa paikallisia yhteisöjä toimintaan, jonka puitteissa luodaan sosiaalisesti kestäviä kaupunkilogistiikkaratkaisuja.

Tavoite ja tehtävät

SPOTLOG-hankkeen tavoitteena on osallistaa paikallisia yhteisöjä toimintaan, jonka tuloksena syntyy sosiaalisesti vastuullisia kaupunkilogistiikkaratkaisuja. Tavoitteena on yhdistää kaikkia älykkään kaupunkisuunnittelun elementtejä sekä digitaalisuuden tarjoamia mahdollisuuksi sekä henkilö- että tavaralogistiikassa. Hanke keskittyy keskikokoisten kaupunkien ja kaupunkiseutujen ratkaisumalleihin ja niiden pilotointiin. Keskiössä on myös parhaiden käytäntöjen jakaminen eurooppalaisten kaupunkiseutujen kesken.

Rahoituslähde

Interreg Europe 2021-2027

Koordinoiva organisaatio

Tampereen ammattikorkeakoulu (TAMK)