Hoitaja potilaan kanssa.

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut
Sähköpostiosoitekehityosaajana [at] tuni.fi

Kuvaus

Terveydenhoitoala digitalisoituu hurjaa vauhtia - tule syventämään osaamistasi!

Digitaaliset palvelut vaativat terveydenhuollon ammattilaisilta uudenlaista osaamista. Koulutus auttaa sinua pohtimaan uusia toimintatapoja ohjaamiseen ja asiakkaan tuottaman tiedon hyödyntämiseen. Joko terveyden edistämisen uudet digitaaliset työkalut ovat sinulle tuttuja?

Kohderyhmä

Kohderyhmänä terveydenhuollon ammattilaiset, kuten sairaanhoitaja, terveydenhoitaja sekä lähihoitajat, jotka terveydenedistämistyössään haluavat hyödyntää kehittyviä hyvinvointiteknologioita ja digitaalisia palveluja.

Tavoite

Tavoitteena on, että osallistuja osaa tarkastella omia terveyden edistämisen käytänteitään ja oppii uusia menetelmiä muuttuviin asiakastarpeisiin. Osallistuja osaa hyödyntää digitaalisia työkaluja, sensoreita ja teknologiaa asiakkaiden terveyden edistämisessä.

• Asiakassegmentointi
  • Digitaaliset työkalut terveyden ja hyvinvoinnin arvioinnissa
  • Sensoroitu hyvinvointitieto
  • Motivaation sytyttäminen ja sitoutumisen tukeminen
  • Digitaaliset valmennusohjelmat
  • Terveyden edistäminen tiedolla
  • Näyttöön perustuvat menetelmät arjen työkaluiksi

Koulutuksessa tutustutaan myös TAMKin Sote Virtual Labiin.

Ota yhteyttä - sovitaan toteutus juuri teidän työyhteisön tarpeiden mukaan!

Etsitkö koulutusta vain itsellesi? Tarjoamme samasta teemasta myös avointa täydennyskoulutusta.

Yhteyshenkilöt