Palvelu
Kehittyvä terveyskeskus – tiimityö asiakaslähtöisten toimintamallien mahdollistajana
Tampereen ammattikorkeakoulu
Kuvaus
Kohderyhmä
Koulutus on suunnattu terveysasemien vastuu- ja esihenkilöille, osastonhoitajille, vastaaville hoitajille, kehittäjille ja asiantuntijoille
Sisältö
- Asiakaslähtöisyys terveyskeskuspalveluissa, asiakassegmentointi
- Työn muutos, työskentely tiimimallissa
- Terveyskeskustyön toiminnan arviointi
- Hyötyä hyvinvointiteknologioista ja digitaalisista hoitopoluista
- Ammattilaisen ja tiimin itseohjautuvuuden tukeminen
- Tiedolla johtaminen terveyskeskustyössä
Koulutuksessa tutustutaan teknologioihin TAMKin Sote virtual labissa
Ota yhteyttä - sovitaan toteutus juuri teidän työyhteisön tarpeiden mukaan!