Kiinteistö- ja rakentamisalan Executive MBA -johtamiskoulutusohjelman esittelytilaisuus 8.6.2023

Ajankohta8.6.2023 11.30–13.00
Ilmoittautumisaika päättyy 6.6.2023,20.55
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tule mukaan Kiinteistö- ja rakentamisalan Executive MBA - KiRa EMBA -johtamiskoulutusohjelman esittelytilaisuuteen, jossa kuulet mm. mistä ohjelma koostuu ja mitä koulutus sinulle ja myös organisaatiollesi tarjoaa. Keskustelussa mukana ohjelmaan jo osallistunut EMBA-alumni sekä ohjelman järjestäjät. Sinulla on hyvä tilaisuus kysyä sinua kiinnostavista asioista. Ohjelma starttaa jo 5. kerran lokakuussa 2023.

Esittelytilaisuus on torstaina 8.6.2023 kello 14:30–16.00. Tilaisuus toteutetaan Teams-yhteydellä ja linkki tilaisuuteen lähetetään sähköpostiisi 7.6.2023.

• Tervetuloa mukaan keskustelemaan
  • EMBA-alumnin puheenvuoro
  • Kiinteistö- ja rakentamisalan Executive MBA -johtamiskoulutusohjelman esittely
  • Kysymyksiä ja keskustelua

Kiinteistö- ja rakentamisalan Executive MBA - KiRa EMBA -johtamiskoulutusohjelma on tutkimustiedon ja yritysmaailman kokemuksen vuoropuhelun areena. Se haastaa osallistujat liiketoimintaosaamisen ja strategisen ajattelun kehittämiseen sekä johtajana kasvamiseen.

KiRa EMBA -ohjelma on suunniteltu erityisesti kiinteistö- ja rakentamisalalle ja se on tuonut uuden tason alan johdon osaamisen kehittämiseen. KiRa EMBA tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää johtajuutta ja samalla parantaa yritystoiminnan kehittymisen ja menestymisen edellytyksiä. Saat vahvan liikkeenjohtamisen koulutuksen lisäksi uusia liikeideoita, yhteistyökumppaneita ja johtamisen työkaluja.

EMBA Tampere

Tampereen yliopiston Executive Master in Business Administration (EMBA) -ohjelmat ovat tärkeä osa erinomaiseksi johtajaksi aikovan kehityspolkua. Koulutusohjelmissamme teoria ja käytäntö kohtaavat tavalla, joka kasvattaa sekä yksilön omaa että organisaation kilpailukykyä. EMBA Tampere -tuoteperheen ohjelmat vastaavat eri toimialojen tarpeisiin. Valikoimassa on myös yksilöllisiin tarpeisiin räätälöitävä koulutusohjelma. Opintojen kesto on 2–4 vuotta ohjelmasta riippuen.

Johtajaksi kasvetaan.

Järjestäjä

KiRa EMBA -johtamiskoulutusohjelman järjestävät yhteistyössä Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut sekä Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy ja Kiinteistöalan Koulutussäätiö sr Kiinko.

Kohderyhmä

Kiinteistö- ja rakentamisalan Executive MBA -johtamiskoulutusohjelma - KiRa EMBA on suunnattu kiinteistö- ja rakentamisalan johdolle ja johtotehtävissä toimiville, kuten mm. toimitusjohtajille, ylimmälle johdolle, kiinteistöjohtajille ja -päälliköille, projektijohtajille ja -päälliköille, asiakaspäälliköille, aluejohtajille, kiinteistökehitysjohtajille, arkkitehdeille, HR-johtajille ja -päälliköille sekä työympäristön kehittäjille.

Kysy meiltä lisää

Minna Miettinen
Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut
minna.miettinen [at] tuni.fi (minna[dot]miettinen[at]tuni[dot]fi)