UCPori Klubi: Uutta näkökulmaa luovan talouden yrittäjyyteen

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
3_ucpori_klubi_intra_900x600px_pilke.png
Satakuntalaisyrityksille ja -yhteisöille suunnatun UCPori Klubin Teemabrunssit jatkuvat syksyllä 2021 sekä livenä yliopistokeskuksessa että verkossa. Syksyn brunssien teemana on yrittäjyys.

Keskiviikkona 6.10.2021 klo 8.30-10 järjestettävässä UCPori Klubin aamubrunssissa keskitytään tarkastelemaan luovan talouden yrittäjyyttä. Voit osallistua tilaisuuteen livenä yliopistokeskuksessa (August, I krs) tai verkossa!

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun tutkijat (DISCE - Developing Inclusive and Sustainable Creative Economies) kutsuvat Sinut keskustelemaan ja ideoimaan, miten luovan talouden esim. kulttuuri- , taide- ja hyvinvointialojen asiantuntijat voidaan integroida Porin kehittämiseen. Saat tutkittua tietoa paitsi Porin myös yhdeksän muun eurooppalaisen kaupunkialueen luovan talouden nykytilasta ja kehittämistarpeista.

Porin yliopistokeskus

Miina Yliluoma minna.yliluoma@tuni.fi