Työturvallisuusaamupäivä Porissa

Ilmoittautumisaika päättyy 11.11.2022,14.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Yritysturvallisuuden kehittämisohjelma -hanke järjestää erityisesti Pk-yrityksille suunnatun työturvallisuusaamupäivän. Aamupäivän aiheina ovat arkipäivän tietoturvallisuus ja työturvallisuus.

Tilaisuudessa kuullaan kaksi puheenvuoroa ja keskustellaan muiden osallistujien kanssa ajankohtaisista aiheista:

• Mitä jokaisen yrityksen tulee tietää nopeasti muuttuvassa maailmantilanteessa tietoturvallisuudesta – Matti Monnonen
  • Työturvallisuuden kehittämiseen liittyvät asiat ja vastuut pk-yrityksissä – Sari Tappura

Tilaisuudessa keskustelun vetäjänä toimii kokenut yrittäjä Matti Jaakkola.

Osallistujille järjestetään myöhemmin syksyllä myös oma tutustumiskäynti Länsi-Suomen pelastusharjoitusalueelle.

Työpajatilaisuudet ovat osa Yritysturvallisuuden Kehittämisohjelma –hanketta, jota toteuttavat Prizztech Oy, Tampereen yliopiston Porin yksikkö ja Länsi-Suomen pelastusharjoitusalue. Hanketta rahoittaa Satakuntaliitto EAKR –rahoituksella.

Järjestäjä

Kohderyhmä