Tiedon valoa -tiedetapahtuma 2024

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tiedon valoa kuva
Tiedettä ja taidetta yhdistävä Tiedon valoa -tapahtuma järjestetään Tampere-talossa lauantaina 27.1.2024 klo 10–16! Ohjelmassa on mielenkiintoisia luentoja ja monipuolista oheisohjelmaa kaiken ikäisille.

Kiinnostaako kyberturvallisuus tai tekoäly? Vai nautitko mieluummin kulttuurielämyksistä? Kuinka musiikki tukee aivoterveyttä? Tai millaisia odotuksia asetetaan pian valittavalle presidentille?

Tapahtuman pääpuhujana on tänä vuonna tanssija, koreografi Jorma Uotinen. Tule mukaan! Pienen salin ohjelma myös striimataan YLE Areenassa.

Lue lisää tapahtuman ohjelmasta

Tutustu ohjelmaan tapahtuman sivuilla

Tapahtuman järjestää Tampereen yliopisto yhteistyössä Tampere Chamber Music, Aamulehti, Tampere-talo, Poliisiammattikorkeakoulu, Pirkanmaan liitto, Tampereen kaupunki ja Tampereen ammattikorkeakoulu. Tapahtuma on myös osa Opetus- ja kulttuuriministeriön nimeämää Sivistyksen teemavuotta.

tapahtumat.tau@tuni.fi