Tiedon ja tieteen kirjamarkkinat Tampereen yliopistolla

Tampereen korkeakouluyhteisö
SijaintiKalevantie 4, 33100 Tampere
Keskustakampus, Päätalon pääaula
Ajankohta5.3.2024 8.00–7.3.2024 15.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Lukeva henkilö ja edessä teksti Tiedon ja tieteen kirjamarkkinat
Tule Tiedon ja tieteen kirjamarkkinoille Tampereen yliopistolle!

Päätalon aulaan avautuva kolmen päivän pop up -tapahtuma kokoaa yhteen valtavan valikoiman kiinnostavaa luettavaa opiskelijaystävälliseen hintaan.

Kevään kirjamarkkinoilla on tarjolla valtava kattaus tietokirjakustantajien uutuuksia ja ajattomia klassikoita – historiaa, politiikkaa, luonnontieteitä, taloutta, filosofiaa, kulttuuria, yhteiskuntaa, tähtitiedettä, kriittistä ajattelua sekä paljon muuta mielenkiintoista. Jos kirjat ja uusien asioiden löytäminen ovat sinun juttusi, tule paikalle tutustumaan tarjontaan ja ota varmuuden vuoksi mukaan iso kangaskassi! Omaan hyllyyn päätyvää kirjasaalista voi kiertelyn jälkeen vetäytyä tutkimaan kahville Alakuppilaan.

Tiedon ja tieteen kirjamarkkinat ovat avoinna yliopiston päärakennuksen aulassa 5.3.–7.3. kaikille tamperelaisille ja muille maailmankansalaisille. Kannattaa poiketa paikalle!

Mukana kirjamarkkinoilla ovat:

• Vastapaino
  • Gaudeamus
  • SKS
  • Kirjakauppa Tiedekirja
  • Terra Cognita

Vastapaino ja yhteistyökumppanit

Lisätietoja

Kustantaja, myyntipäällikkö Mikko Jämsén / Vastapaino mikko.jamsen@vastapaino.fi 050 406 39 06