Tiedevaalipaneelissa tentataan kansanedustajaehdokkaita

Päätalon luentosali A1
Ajankohta28.3.2019 13.00–15.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tampereen korkeakouluyhteisö järjestää Tiedevaalipaneelin yliopiston keskustakampuksella luentosali A 1:ssä torstaina 28.3. klo 15.00 alkaen. Fokuksessa ovat tieteen ja koulutuksen yhteiskunnallinen merkitys, arvostus ja resursointi.

Paneeliin osallistuvat Anna-Kaisa Ikonen (kok.), Anna Kontula (vas.), Riitta Kuismanen (kd.), Marjo Mäkinen-Aakula (kesk.), Olli-Poika Parviainen (vihr.), Olli Polo (sin.), Sakari Puisto (ps.), Pia Viitanen (sd.).

Osallistujat ovat eduskuntapuolueiden ehdokkaita, jotka ovat tieteestä ja koulutuksesta kiinnostuneita ja jotka tuntevat aihealuetta.

Seuraa tilaisuuden suoraa verkkolähetystä:

Paneelin puheenjohtajana toimii professori Pekka Isotalus.

Tiedevaalipaneelin järjestäjinä ovat muun muassa Sivistystyönantajat SIVISTA, Yliopistojen rehtorien neuvosto UNIFI, työntekijöitä edustavat järjestöt Professoriliitto, Tampereen yliopiston tieteentekijät TATTE, Tampereen yliopiston henkilökuntayhdistys TAYHY sekä Tampereen ylioppilaskunta TREY.

Paneelista on tarkoitus toteuttaa suora verkkolähetys.

#tiedevaalit

Lisätietoja:
Tilaisuuden koordinaattori mikko.markkola [at] tuni.fi (Mikko Markkola), 050 532 9060