Teatteri Ääriraja esittää: Nocturne: Ennen päivänlaskua

Kielisuomi
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Teatteri Äärirajan esittää: Nocturne: Ennen päivänlaskua

Nocturne: Ennen päivänlaskua on fantasianäytelmä siitä, mitä olisi voinut tapahtua meille monille lapsuudestamme tutuille laulun hahmoille – Päivänsäteelle ja Menninkäiselle. Näytelmä tarjoaa nostalgisen sukelluksen laulussa kuvattuun hämärän hetkeen ja jatkaa tarinaa siitä eteenpäin.

Päivänsäteen ja Menninkäisen lisäksi lavalla nähdään joukko muita taruhahmoja, selvitellään valtakuntien välisiä suhteita ja pohditaan sitä, miten käy, kun toisiinsa rakastuneet Päivänsäde Kultasiipi ja Menninkäinen Kaiho, voivat tavata vain pienenä ohikiitävänä hetkenä hämärässä.

Näytelmä ei satukirjasta tutuista hahmoistaan huolimatta ole lastennäytelmä, vaan tarjoaa aikuisillekin katsojille hetken aikaa upota taikaan ja fantasiaan.

Nocturne: Ennen päivänlaskua saa ensi-iltansa 21.4.2023 Tampereen Ammattikorkeakoulun juhlasalissa, jossa myös kaikki muut näytelmän esitykset järjestetään.

Esitykset:

21.4. klo 18.00 A-miehitys

22.4. klo 13.00 B-miehitys

26.4. klo 18:00 A-miehitys

28.4. klo 18:00 A-miehitys

29.4. klo 13:00 A-miehitys

3.5. klo 18:00 B-miehitys

5.5. klo 18:00 B-miehitys

6.5. klo 13:00 B-miehitys

Liput kaikkiin esityksiin nyt myynnissä kide.app:ssa tai laittamalla viestiä osoitteeseen liput.aariraja [at] gmail.com! Lippujen hinnat 10/7€. Alennuslippuihin oikeutetut ovat opiskelijat, siviili- ja asepalvelusta suorittavat, eläkeläiset ja työttömät.

Tervetuloa Teatteri Äärirajan kanssa hetkeen ennen päivänlaskua!

Teatteri Ääriraja

Sähköposti teatterikerhoaariraja@gmail.com