Jääkiekon puolustava Suomen ja Euroopan mestari Tappara on viime syksyn tapaan haastanut TAMKin ensimmäisen vuoden restonomiopiskelijoita ottelutapahtumansa kehittämiseen. Toimeksiantona opiskelijat ovat tällä kerralla toteuttaneet noin 150 haastattelua, 80 havainnointia sekä keränneet myös ei otteluissa kävijöiltä ideoita ottelutapahtumakokemuksen ja sen kiinnostavuuden parantamiseen. Kohdeotteluina tällä kertaa olivat kauden avaus Pelicansia vastaan ja saman viikon HIFK-ottelu. Lisäksi on pidetty ideointipistettä TAMKin pääkampuksella syyskuussa.
Paidiassa kymmenen opiskelijatiimiä esittelevät tuloksiaan Tapparan, Noho Partnersin ja Nokia Arenan edustajille ja muutamille muille vieraille. Tiimit ovat keskittyneet viiteen näkökulmaan: 1. lapsiperheet (ml. monisukupolvisuus), 2. nuoret, teinit ja nuoret aikuiset, 3. ensikertalaiset ja ei otteluissa kävijät, 4. Tappara-kauppa + Tappara-sovellus sekä 5. showelementit.
Liitteet
Järjestäjä
TAMK, Palveluliiketoiminta
Lisätietoja
Lisätietoja: ohjaavat opettajat Tuija Ylä-Viteli ja Mika Kylänen tuija.yla-viteli@tuni.fi, 050 311 9758 | mika.kylanen@tuni.fi, 050 465 6477