TAMKin valmistumisjuhla

Ajankohta19.12.2022 8.00–9.30
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
intrakuva_valmistujaiset_19.12.2.jpg
Tampereen ammattikorkeakoulussa syyskaudella 2022, 19.12. mennessä tutkintonsa suorittaneiden yhteinen valmistumisjuhla pidetään TAMKin pääkampuksen juhlasalissa maanantaina 19.12. alkaen kello 10.

Valmistumisjuhla kestää noin tunnin. Ohjelmaan kuuluu musiikkia, puheita, vuoden tamkilaisten palkitseminen sekä yhteistyökumppaneiden lahjoittamien stipendien julkistus. Juhlakahvit nautitaan Campusravitan ravintolassa heti juhlasalin tilaisuuden jälkeen. Tutkintotodistuksia ei enää jaeta juhlan yhteydessä, koska vuoden 2022 alusta TAMK on siirtynyt sähköisiin todistuksiin.

Juhlaan on ilmoittautunut suuri määrä väkeä ja juhlasali tulee olemaan täynnä. Saavuthan paikalle siis hyvissä ajoin. Maksuton pysäköinti juhlapäivänä on sallittu kaikilla TAMKin merkityillä pysäköintipaikoilla, pois lukien numeroidut paikat. Maksullisia paikkoja löytyy Finnpark P-Kaupin ja Taysin pysäköintihallista. Suosittelemme julkisen liikenteen käyttöä.

Kutsua valmistumisjuhlaan ei lähetetä opiskelijoille erikseen. Ilmoittautuminen juhlaan on tapahtunut valmistumishakemuksen yhteydessä. Ilmoittautumisaika on nyt päättynyt.

Ammatillisten opettajankoulutusten valmistumisjuhla pidetään erikseen.

TAMKin verkkosivulla julkaistaan 19.12. niiden kyseisenä päivänä valmistuvien nimet, jotka ovat antaneet luvan nimensä julkaisemiseen.

Lisätietoja johdontuki.tamk [at] tuni.fi

johdontuki.tamk@tuni.fi