TAMK Musiikki: Gioachino Rossini - Petite Messe solennelle

Satamakadun sali
Ajankohta27.3.2022 15.00–16.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
G Rossini Petite Messe Solennelle.
TAMK Musiikki esittää Gioacchino Rossinin upean suurteoksen, Petite Messe solennelle, maaliskuisena sunnuntaina Satamakadun salissa.

Gioachino Rossini (1792-1868)

Petite Messe solennelle 1863

Konserttia johtaa TAMK Musiikin kuoronjohtoluokan opiskelijat ja solisteina toimivat TAMK Musiikin opiskelijat ja Tampere Cappellan vokaaliyhtye.

Petite Messe solennelle valmistui vuonna 1863 lähes 20 vuoden sävellystauon jälkeen Rossinin ollessa 71-vuotias ja lähes 40 oopperasävellyksen mestari. Viimeisten vuosien sävellyksiin lukeutuva teos tarjoaa kuulijalle laajan elämän värien ja tunnetilojen skaalan riemukkaalla ja lämpimällä tavalla.

Tämä on hieno tilaisuus päästä kuulemaan ainutlaatuinen ja merkittävä teos upeiden TAMK Musiikin opiskelijoiden ja Tampere Cappellan laulajien toimesta!

Tervetuloa!

Konserttiin on vapaa pääsy.

Tampereen ammattikorkeakoulu, Musiikki

Tuottaja Maria Piirainen, maria.piirainen@tuni.fi