Robotisoituva työ – yhdessä oppimisen mahdollisuudet työpaikalla? Avoin etäseminaari

Ajankohta22.4.2021 10.15–11.30
Ilmoittautumisaika päättyy 20.4.2021,23.59
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
19f474c5-christina-wocintechchat-com-ycrgxs3e9ly-unsplash-1600x1067.jpg
Millainen rooli yhteisöllisellä oppimisella on muuttuvassa työssä? Miten ohjelmistorobotiikka muotoutuu osaksi työyhteisön toimintatapoja? Kuinka itseohjautuvuus voi tukea uudistumista? Tervetuloa kuulemaan uusimpia tutkimustuloksia avoimeen, maksuttomaan seminaariin!

OHJELMA

10.15–10.25 Avaussanat: Yhteisöllisen oppimisen rooli muuttuvassa työssä, tutkimusjohtaja Kirsi Heikkilä-Tammi, Tampereen yliopisto

10.25–10.50 Robotiikka osaksi työyhteisön toimintatapoja, tutkijat Sanna Nuutinen & Laura Bordi, Tampereen yliopisto

10.50–11.00 Kysymyksiä ja keskustelua tuloksista

11.00–11.30 Itseohjautuvuus: uudistumista tukeva tapa organisoitua, projektipäällikkö Riitta-Liisa Larjovuori, Tampereen yliopisto

Seminaarissa esittelemme Yhteisöllinen oppiminen taloushallinnon robotisaatiomuutoksessa -tutkimushankkeen keskeisiä tuloksia. Saamme myös vieraaksemme projektipäällikkö Riitta-Liisa Larjovuoren TEOT – Työhyvinvointi esihenkilöttömässä organisaatiossa -tutkimushankkeesta. Molempia hankkeita rahoittaa Työsuojelurahasto. Seminaarin järjestää Tampereen yliopiston työhyvinvoinnin tutkimusryhmä.

Työhyvinvoinnin tutkimusryhmä, Johtamisen ja talouden tiedekunta

Laura Bordi, laura.bordi@tuni.fi; Sanna Nuutinen, sanna.nuutinen@tuni.fi