Pro Yleislääketiede 2023

Ilmoittautumisaika päättyy 15.1.2023,21.59
Kielisuomi
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Yleislääketieteen lähiohjaajien ja erikoislääkärikouluttajien täydennyskoulutuspäivät

Oppimistavoitteet: Yleislääketieteen lähiohjaajien ja erikoislääkärikouluttajien osaamisen karttuminen erikoistujien ohjauksen suunnitelmallisuudessa, osaamisperustaisuuden työvälineiden käytössä sekä työssä tehtyjen havaintojen arvioinnissa. Tavoitteena on myös kouluttajien verkostoituminen sekä vertaistuen saaminen.

Toteutus: Täydennyskoulutus toteutetaan kahden päivän koulutuksena. Molempina päivinä on luennon lisäksi kahden tunnin työpaja erikoislääkärikoulutuksen keskeisistä teemoista. Työpajoissa käytetään osallistavia ja aktivoivia koulutusmetodeita.

Kohderyhmä: Yleislääketieteeseen erikoistuvat ja yleislääketieteen erikoislääkärit, jotka ovat käyneet ohjaajakoulutuksen.

Tampereen yliopisto ja Pirkanmaan hyvinvointialue

Lisätietoja

Päivien sisältöön liittyvät kysymykset: Emmi Lautamatti, yleislääketieteen kliininen opettaja (TAU), apulaisylilääkäri (PSHP/PETE) (emmi.lautamatti@tuni.fi) Käytännön järjestelyihin liittyvät kysymykset: proyle2023@tuni.fi