Pirkanmaan Elinvoima-seminaari

Ajankohta14.3.2023 10.00–14.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Pirkanmaan elinvoimaseminaarin teemana on kuntien yrittäjäystävällisyyden ja elinvoimaisuuden kehittäminen. Seminaarin yhteydessä palkitaan Pirkanmaan yrittäjyys- ja elinvoimakunta 2022 -kilpailun voittaja sekä viimeisen vuoden aikana eniten elinvoima-asemaansa parantanut kunta. Seminaari on tarkoitettu Pirkanmaan kuntien viranhaltijajohdolle, luottamushenkilöille sekä muille Pirkanmaan edunvalvontaa edistäville tahoille.

Tapahtumassa on puheenvuoro ECO3 - Bio- ja kiertotalouden yrityspuistosta, jonka yhteistyökumppanina Tampereen yliopisto toimii. Sen tutkimuskumppaneina ovat Tampereen yliopiston bio- ja kiertotalouden tutkimus sekä tutkimuskeskus Terra.

Seminaari järjestetään yhteistyössä Nokian kaupungin kanssa. Nokian kaupunki on palkittu edeltävänä vuonna Pirkanmaan yrittäjyys- ja elinvoimakuntana.

12.00 Lounas
13.00 Avaussanat, Pirkanmaan Yrittäjät
          Nokian kaupungin tervehdys, kaupunginjohtaja Eero Väätäinen
          Nuoret Yrittäjät Nokialla