Nuorten tutkijoiden eduskuntavaalipaneeli

Keskustakampus, Paavo Koli -sali, Pinni A
Ajankohta11.4.2019 13.00–15.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma

Politiikan tutkimuksen tutkinto-ohjelma järjestää yhteistyössä Politiikasta-lehden kanssa nuorten tutkijoiden eduskuntavaalipaneelin torstaina 11.4. klo 16-18 Pinni A:n Paavo Koli -salissa.

Niin sanottujen TV:stä tuttujen kommentaattorien sijaan eduskuntavaalien keskeisiä teemoja tulevat paneeliin avaamaan väitöskirjatutkijat. Paneeli koostuu viidestä nuoresta tutkijasta, jotka ovat erikoistuneet erilaisiin politiikan aiheisiin:

• Tapio Juntunen (MAB)
  • Olli Karsio (SOC)
  • Johannes Lehtinen (MAB)
  • Risto Niemikari (MAB)
  • Aino Tiihonen (MAB)

Mitä siis nuoret tutkijat ajattelevat menneestä Sipilän hallituksen kaudesta? Miten vaalikampanjointi on puolueilta sujunut. Mitkä ovat keskeisiä tulevaisuuden suuntia suomalaisessa politiikassa?

Paneelin puheenjohtajana toimii Politiikasta-lehden vastaava päätoimittaja Mikko Poutanen.

Paneelia seuraamaan on vapaa pääsy. Yleisökysymyksille on lisäksi varattu aikaa.

Politiikan tutkimuksen tutkinto-ohjelma ja Politiikasta-lehti