Korkeakouluyhteisö mukana Alihankintamessuilla 1.-3.10.2024

Tampereen Messu­ ja Urheilukeskus
Ajankohta1.10.2024 6.00–3.10.2024 13.00
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Tampereen korkeakouluyhteisö on jälleen mukana yhteisosastolla Alihankintamessuilla.

Alihankinta-tapahtuman teemana vuonna 2024 on Tekoälyllä tuottavuutta. Tampereen yliopiston ja Tampereen ammattikorkeakoulun yhteisosaston löydät taas pääsisäänkäynnin läheltä pääaulasta. Tule keskustelemaan asiantuntijoidemme kanssa tutkimuksesta, kehittämisestä, innovaatioista ja koulutuksesta. Tutustu osastollamme myös toiminnallisiin demoihin ja jututa opiskelijalähettiläitämme, jotka kertovat mielellään monipuolisista opiskelijayhteistyön mahdollisuuksista.

Yhteisosaston lisäksi Tampereen korkeakouluyhteisö järjestää paneelikeskustelun ensimmäisenä messupäivänä ti 1.10. klo 15.30-16.30 pääaulan Alihankinta Heat -lavalla:

Tekoälystä tehoa B2B kaupankäyntiin – totta vai huuhaata?

Haluatko ymmärtää paremmin, miten tekoäly voi auttaa sinua saavuttamaan myyntitavoitteesi ja parantamaan asiakaskokemusta. Vai tekeekö tekoäly kaiken tämän puolestasi?

Tule kuulolle paneelikeskusteluun, jossa ajankohtaiseen ja puhuttavaankin aiheeseen pureutuvat asiantuntijat yrityksistä ja Tampereen korkeakouluyhteisöstä. Löytävätkö panelistimme perusteita näille väittämille puolesta tai vastaan?

•  Myynti tapahtuu kasvokkain
  •  Kyllä kaikille pitää voida myydä jotain
  •  Messut ovat pakollinen osa myyntityötä
  •  Ei teknologia tee myyjän työtä
  •  CRM:n täyttäminen on ajanhukkaa

Panelistien tiedot täydentyvät lähiaikoina. Keskustelua moderoi yliopettaja Pia Hautamäki Tampereen ammattikorkeakoulusta.

tapahtumat@tuni.fi